hello beautiful Spain

Hei!

Endelig er vi i Spania fininger! Etter en lang reise og en kjøretur på en time, i går, kom vi endelig til huset i dag. Flyet vårt til Oslo var litt forsinket og flyet til Spania var også forsinket, men vi kom heldigvis ikke så sent hit. Vi var på Alicante flyplass klokken halv ni, og da merket jeg at sydengleden kom. Da vi kom til flyplassen fikk vi bagasjen vår og pappa og Isabell fikset leiebilen vi skulle ha. Siden vi ikke fikk huset i går, måtte vi overnatte på et hotell fra i går til i dag. Vi valgte å kjørte inn til Denia, her vi er nå og her vi skal bo, igår kveld. Bilturen tok en time men vi angrer ikke et sekund på at vi kjørte igår kveld. Vi vant et helt greit hotell å overnatte på i en natt. Når vi våknet i dag kjente jeg at jeg gledet meg til å komme til huset. Vi fikk servert god frokost før vi kjørte til huset og vi brukte god tid på å finne frem. Huset vi leier er ganske langt opp på men vi har nydelig utsikt! Det var helt herlig å finne frem og huset var akkurat slikt som vi hadde sett for oss. Kjempe fine rom, bassenget er stort, nydelig utsikt, sitteplasser ute og inne, tv, internett, fine soverom og ja, alt er egentlig veldigveldig bra!

Pappa og Isabell, som kartleser, slet litt med å finne frem til huset men heldigvis fant vi fort frem og det var utrolig godt. Vi kom hit rundt i ett tiden og det var kjempe godt å komme ut av bilen. Vi pakket til ut og ordnet litt i huset før vi kjørte ned på et sykt stort kjøpemarked litt lengere ned. Det var kjempe mange folk der og veldig stort, men vi fikk handlet alt vi trengte. Når vi kom tilbake pakket vi ut alt, skiftet til badetøy, smurte oss inn med solkrem og ordnet oss god lunsj. Vi har fått solet oss i mange timer nå og vi er blitt brune og solbrente. Nå har alle fått dusjet og holder på med middagen. Vi skal kose oss med grillmat, chips og annet godt. Vi har bestemt oss for at vi tar det rolig i dag og i morgen, før vi tar turen på safari, shopping og dra til andre byer her i Spania.

Nå holder mamma litt på med maten, bestefar og pappa griller og bestemor har dekket på bordet så fint ute. Tror dette blir en veldig koselig kveld! Tenkte å avslutte innlegget med noen bilder jeg og mamma har tatt for meg i dag. Er så deilig å være her, dere aner ikke. Håper dere koser dere masse der dere er nå! Ha en kjempe fin kveld.