gårdagen i Altea og Albir

Hei!

I går hadde vi en super fin formiddag i Altea og Albir. Vi spiste først litt frokost før vi kjørte avgårde. Halvtimes kjøring gikk ganske greit! Vi var fremme i Altea rundt ti halv elleve, tror jeg det var, og det var litt av et styr for å finne frem til parkeringsplass. Heldigvis fant vi en parkeringsplass og satte fra oss bilen der, før vi gikk litt i Altea. Det var helt sykt varmt! Graderstokken visste 35 grader så det var ganske tungt å gå. Vi bestemte oss for å gå fra Altea til Albir, ved strandpromenaden, og det var kjempe fint! Vi stoppet på en resturant å fikk oss noe å drikke før vi gikk videre. Det var litt deilig å gå, men samtidig veldig varmt. Altea og Albir er rett ved siden av hverandre så derfor vi bestemte oss for å gå til Albir. Det var utrolig søte gater der. Tok en god del bilder også. Vi var ikke langt unna Benidorm, så vi tenkte at vi skulle kjøre inn til Altea en annen gang, skal vi ta city sightsingbuss gjennom alle disse tre byene. Synes det var koselig å gå der, og noen gater var så fine. De er jo så hyggelige her i Spania.

Når vi endelig hadde kommet oss til Albir, fant vi oss en kjempe fin resturant å spise lunsj på. Var kjempe godt med noe å spise og drikke. Vi satte der en god stund før vi tok buss til Altea igjen, siden bilen var parkert ganske langt bort fra der vi var. Jeg fikk også veldig vondt i ankelen jeg tråkket over på i Uemå og er blitt håven. Heldigvis går det mye bedre i dag! Det var litt deilig å dra til andre plasser også. Vi så et kjempe stort shoppingsenter litt utenfor her, så vi skal dra dit en dag. Halvtimen med bil hjemover gikk kjempe fort. Vi var tilbake ved huset i fire tiden og tok på oss bikini, smurte oss inn med solkrem og la oss ned ved bassenget. Var deilig! På kvelden koste vi oss med god middag og spilte litt kort, noe som jeg synes var utrolig gøy og koselig! Kjempe fin gårdag.

Noen herlige bilder fra gårdagen! Var så fint i gatene der. I dag har vi slappet av ved bassenget og solet oss, spist god frokost og spist vaffler til lunsj som bestemor hadde laget, så snill som hun er. Senere skal vi grillet litt og så ta turen ned til byen her i Dénia. Vi skal kjøre det toget, som jeg snakket om, gjennom byen og opp på et slått. Gleder meg! Kameraet er selvfølgelig med. Nå skal jeg sole meg en god time til før jeg hopper i dusjen. Poster outfit ikveld. Kos dere også, og jeg håper dere har det supert der dere er!

Har du vært i Albir eller Altea før?