home sweet home

Hei fininger!

Nå er jeg endelig kommet meg hjem! Endelig og endelig, men det var faktisk godt å komme hjem. Etter en lang reise i går og tildig oppe som halv seks, slappet jeg heller av når vi kom hjem. Vi lagde oss god middag og koste oss fremfor tv'en. Beklager også for null blogging på torsdag, men jeg ville nyte og kose meg den siste dagen. Vi slappet av og koste oss masse ved bassengkanten, bestemor lagde suppe og pannekaker til lunsj og etter lunsj solet vi oss helt til siste glimt med sol. Vi ryddet litt i huset og så pakket vi, tok masse bilder og nøt den siste kvelden.

Vi dro ut å spiste på kvelden på en kjempe fin resturant ved kaia. De hadde veldig god mat og folkene som jobbet der var veldg hyggelige. Vi satt til klokken var rundt halv elleve før vi gikk gjennom et lite kjøpemarkede og til bilen. Da vi kom hjem pakket vi ferdig og ordnet litt i huset, siden vi skulle opp halv seks. Vi satte litt oppe og koste oss rundt en time før vi la oss. Det var litt trist å dra ifra fine Spania siden vi har så mange andre fine plasser å oppleve, men jeg likte meg godt i Spania!

I går våknet vi som sagt halv seks og da var det bare å ordnet seg til en time i bilen og til sammen nesten fem timer i fly. Først Oslo og så Bodø. Bilturen gikk vedlig bra, bortsett fra at vi kjørte litt frem og tilbake siden vi var småusikre på veien. Vi var på Alicantef flyplass i halv ni tiden, gikk litt på taxfree og brukte lang tid der og så hadde vi egentlig tenkt å spise litt, men det rakk vi ikke så da var det bare å sette seg på flyet til Oslo. Flyturen gikk skikkelig fort! Vi så to episoder Pretty Little Liars og jeg fikk sove litt. Da vi kom til Oslo var det litt stress siden vårt fly hjem gikk kun en time etter vi hadde landet, men alt gikk egentlig ganske fint og vi kom oss trygt hjem. Var godt å lande på norskjord og så utrolig godt å sove i sin egen seng.

Outfit siste kvelden. Kjolen er fra BikBok.

Har en del bilder jeg ikke har postet fra turen, så tenkte å lage et "unposted" bildeinnlegg fra Spania. Har jo også litt bedre tid til å blogge nå som jeg er kommet hjem. Nå er vi faktisk på hytta, og det er godt å være her. Mamma og pappa hadde lyst til å dra i går, men det ble nesten for mye stress så det var mye bedre å dra i dag. Vi kjørte en liten tur til byen, eller jeg og Isabell siden jeg satt på henne, og mamma og pappa dro å handlet. Vi kjørte først innom mor, far og tante, på campingen, siden de har passet lille Nero. Har savnet snusket så mye og det var godt å bare klemme rundt han. Vi satt der en god stund og koste oss med dem før vi kjørte innover hit og nå sitter vi egentlig bare å slappe av med Greys, mens mamma og pappa er på besøk hos noen naboer.

Er veldig fint vær ute i dag så jeg kan kanskje ta noen outfitbilder litt senere. Når jeg kommer hjem fra hytta skal jeg lage innkjøpsvideo til dere. Er utrolig fornøyd med det jeg fikk kjøpt meg! Nå skal vi være på hytta frem til torsdag og her skal vi kose oss og feire pappa sin bursdag som er på tirsdag. Blir nok noen fine dager her. Nå er det ut i solen litt og senere i kveld er det tacokveld med familien, deilig med norsk mat! Ha en finfin dag, skjønniner ♥

Har du vært på ferie i sommer?