a happy birthday video

Hei!

Som jeg skrev i noen innlegg litt lengre ned på bloggen, lagde jeg en liten bursdagsvideo til Kristin, som hadde bursdag på søndag. Skulle egentlig ha litt flere bilder og videoer, men de ble rett og slett bare helt borte. Ble fornøyd med videoen, i og med at jeg ikke har laget så mange før. Synes det er utrolig gøy å lage slike videoer. Sette sammen bilder og legge inn videoer er utrolig gøy! Kanskje dette kan være et lite tips til dere som vil lage noe til bestevennina de eller til en i familien. Tenkte derfor å poste den jeg laget og høre hva dere synes om den.

For bedre kvalitet på videoen, 720p HD. Trykk på tannhjulet til venstre. Håper dere liker videoen!

Hva synes du om videoen?

something i really miss

Er det noe jeg virkelig savner er det Justin Bieber konserten. Det er noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg går virkelig ikke en dag uten å lese, skrive, tenke og å snakke om han. Han er rett og slett herlig og verdens beste beste. Savner dette helt forferdelig og jeg kommer aldri til å glemme denne dagen. Derfor har jeg laget en video med bilder av konserten. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den for meg selv og tårene bare triller. Dere skulle sett meg på konserten. Huff, ikke vannfastmascara en gang. Jeg har bestemt meg for at jeg skal på en konsert til, noe som kanskje blir til neste år. Hvem vet? Jeg er virkelig en stor belieber og det kommer jeg til å være en godgod stund fremover. Elsker han.

Jeg har forresten lånt noen bilder av venninna til Isabell, som også var på konserten den 17. Det er de bildene som er aller nærmest scena. Det ser kanskje ikke ut som at jeg og Isabell så så veldig godt fra der vi satt, men det gjorde vi virkelig, og jeg kan ikke beskrive følelsen av å se idolet sitt. Beklager om noen av bildene ble veldig skurette.

♥♥♥ 16.4.13 - mitt livs største drøm går i oppfyllelse. Sett på 720p, bare å trykke på tannhjulet til høyre.

Hva synes du om videoen?

videoblogg fra Tyrkia - 2013

Hei!

Nå har jeg endelig fått gjort ferdig videobloggen med bilder fra Tyrkia. I og med at det er første videoen jeg lager i imovie, ble jeg ganske førnøyd. Hihi. Jeg tenkte å skrive litt kort om alle dagene, siden jeg kun har bilder i videoen og slik at dere får et innblikk på hvordan vi hadde det. Beklager at innlegget ble kjempe langt. Har brukt ganske lang tid på videoen og innlegget, så håper dere liker det! :) Og om dere skal lure, var ikke pappa med oss til syden, siden han dessverre ikke fikk fri og at han ville at vi jentene skulle ta oss en jentetur.

Sett på 720p, bare trykke på tannhjulet til høyre.

Onsdag - Onsdag var på en måte vår første dag i Tyrkia, men den dagen ble brukt på reising hele kvelden/natta. Heldigvis var det direktefly, så vi slapp å mellomlande i Trondheim eller i Oslo, noe vi var ganske glade for. Flyturen tok 4 og en halv time. Det gikk fort og ganske så bra. Selv om det er slitsom å sitte i fly så lenge vet du at du iallefall skal til et varmere og fint land. Vi var ikke i Tyrkia før halv tre og på hotellet rundt fem seks tiden. Bussturen fra flyplassen tok to en og en halv time. Klokken er en time frem i Tyrkia, til dere som lurer. Det var utrolig godt å komme frem og vi ble tatt veldig godt imot!

♥ Torsdag - Første dagen vår. Hotellet var helt nydelig og rommene, ikke minst. Vi gikk litt rundt og ble bedre kjent med området rundt hotellet. Vi fikk en helt nydelig utsikt mot havet og rommet var kjempe stort. Vi lagde oss god frokost på rommet/terassen og så kom mor og far, og trude etterhvert. Første dagen ble bare brukt til soling nede ved stranda, bildetaking, bading og avslapping på kvelden med godt mat på hotellet. Etter en lang reise dagen før var vi sinnssykt trøtte så vi la oss rundt tolv.

♥ Fredag - Morgenen startet med en god frokost på terassen, noe som bare var helt perfekt. Vi spiste frokost i ni tiden og var nede på stranden klokken ti. Var en egentlig ganske greit å dra ned i den tida, siden da fikk du sole deg noen timer før lunsj og tre til fire timer etter lunsj. Perfekt. Været var ingenting å klage på og spesielt ikke varmen. Vi lå på stranden til klokken fra fem så var det opp å slappe av litt, dusje og stelle seg og sitte litt ute på terassen før vi tok turen til selve sentrum i Alanya. Som dere ser på bildene var maten veldig god og vi koste oss super masse! Vi gikk litt rundt i gatene, på brygga og det var så fint den kvelden. Elsker jo Tyrkia. Når vi kom tilbake, leide jeg, Isabell og Trude, søskenbarnet vårt, sykler. Som dere ser på bildene var det utrolig gøy! Haha. Skulle hatt slike her hjemme. Herregud, holdt på å le meg ihjel jo. Kjempe fin avsluttning på en allerede så fin kveld.

♥ Lørdag -
Lørdag gikk egentlig slik en morgen i syden skal gjøre. God frokost, soling på stranden, bading i havet og god lunsj. Vi lå til fem på stranden, noe som var helt perfekt egentlig, ettersom varmen sank og det ble rett og slett herlig å ligge der. På kvelden hadde vi bestilt et bord på resturanten ved stranden. Åh, det var så fint! De hadde dekket og ordnet kjempe fint til. Kelnerne ble fort glade i oss, haha. Vi ble severt god mat og frukt til dessert. Vi ble like god og mett som alltid, men maten de serverte var så god. Var så nydelig når mørket kom. Og siden hotellet vårt lå på kleopatrastranden, like ved borgen, lyste den ganske mye opp. Åh det var utrolig nydelig. På slutten av kvelden leide vi oss igjen sykler. Haha, like gøy denne gangen også. Vi kjørte langs strandpomeraden, forbi butikker og koste oss skikkelig.

♥ Søndag -
Søndagen startet med en super god frokost på verandaen og etterfulgt av soling og bading på stranden. Var så utrolig fint og varmt! Ah elsket det. Søndag tok vi også turen til selve sentrum i Alanya. Elsker å være der inne. Er så mye fint å se på,havet og alt. Vi spiste på en nydelig resturant, hvor jeg og mamma tok oss kebab. Den smakte himmelsk godt da! Jeg kjøpte meg også et armbånd ( skal vise på innkjøpene ) og det forelsket jeg meg i! Når vi kom tilbake fra sentrum, tok jeg, Isabell og søskenbarnet vårt manikyr og pedikyr. Var utrolig deilig å få ordnet tærne litt, hihi. Det ble ganske sent før vi kom oss tilbake til hotellet igjen, så da ble det rett i sovingen.

♥ Mandag -
Startet dagen klokken ni med frokost ute i det fine været. Jeg hadde dessverre blitt ganske syk når vi var i Tyrkia, men heldigvis klarte jeg varmen. Det ble soling til klokken var rundt fem før vi tok turen opp på rommet, dusjet, stellet oss, slappet litt av og så dro vi på en resturant litt bort i gaten. Utrolig god mat! Vi ble utrolig mette og tok oss videre til en shoppingtur til sentrum. Endelig fikk vi litt tid til det. Kjøpte meg faktisk ikke så mye, men ble veldig fornøyd med det jeg kjøpte! Vi alle fikk shoppet litt. Skal vise i et innkjøpsinnlegg senere. Vi hadde en super fin dag og kveld og i og med at det var nest siste kvelden, ville vi utnytte den litt og det følte jeg vi fikk gjøre.

♥ Tirsdag -
Dette var dessverre vår siste dag og kveld i Tyrkia. Jeg hadde blitt utrolig forkjølet denne dagen, så jeg var kjempe kvalm på morgenen. Fikk heldigvis i meg litt frokost før vi dro ned på stranden. Jeg og mamma dro opp på rommet å laget oss noe godt til lunsj og kjøpte iste og halstabeletter. Alt ble mye bedre og jeg nøt de siste timene med soling. Siden det var siste dagen lå vi på stranden helt til halv seks før vi gikk opp å dusjet og stellet oss. Vi spiste på hotellet, siden det var siste kvelden. De hadde gjort det så fint til oss og maten var himmelsk god! Vi satt ved bordet ganske lenge før jeg, mamma og Isabell tok oss en gåtur i gatene. Var veldig koselig og fint. Vi kom tilbake rundt tolv og vi koste oss og pakket ned tingene til hjemreisen. Før vi la oss slappet vi bare av på verandaen og nøt de siste time vi hadde igjen i fine Tyrkia og på hotellet.

♥ Onsdag -
Dessverre kom hjemreisen alt for fort etter en så fin uke i Tyrkia. En uke jeg ikke glemmer så alt for fort. Før vi forlot rommet, spiste vi frokost og ryddet og pakket det siste. Vi gikk ned i lobbyen og levert fra oss nøkkelen til rommet og satte oss ned sammen med mor og far, Trude og et annet par. Jeg og mamma gikk på strandpromenaden før bussen kom. Da var det å sette seg i bussen i to og en halv time før så og ta flyet hjem i fire og en halv time. Alt gikk veldig greit! Det var litt godt å komme hjem også i og med at vi har Spania i vente, men savner turen og.

Hva synes du om videoen og innlegget?

Les mer i arkivet » August 2013 » Juli 2013 » Juni 2013

★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!